A webáruházban található összes termék megvásárolható?
IGEN. Webáruházunk egyszerű, hatékony és gyors vásárlást tesz lehetővé, amely gyors szállítással párosul. Ebből kifolyólag webáruházunkban csak olyan szemüveget illetve napszemüveget tudsz megrendelni, amely megtalálható raktárkészletünkön, azaz azonnal szállítható. A megrendelt termék, telefonos egyeztetés után, a megrendelési napon, vagy legkésőbb a következő munkanapon már postázásra is kerül.
Hogyan történik a megrendelt termék kiszállítása és megfizettetése?
A megrendelt termékek igény szerint a Magyar Posta ZRT.-vel vagy a GLS Hungary KFT. futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Bármelyiket is választod, fizetned a futárnak kell személyesen a csomag átvételekor. Ha megrendeléskor Pay-Pal-os vagy bankkártyás fizetést választottál, a termék megfizettetése már a termék megrendelésekor megtörténik, így kiszállításkor nincs fizetnivaló.
Miért van feltüntetve kétféle csomagküldési díj?
Cégünk a Magyar Posta ZRT.-vel és a GLS Hungary KFT. futárszolgálattal áll szerződésben.
A Magyar Posta ZRT. -vel a szállítási díj: 1490 HUF. Amennyiben nem tartózkodsz a csomagon feltüntetett címen, akkor egy értesítőt fogsz találni postaládádban, és személyesen kell felvenned a csomagot az értesítőn található címen. Erre 10 munkanap áll rendelkezésedre, utána a csomagot visszaküldik a feladó címére.
A GLS HUngary KFT. futárszolgálattal történő kiszállítás összege 1290 HUF, amely telefonos értesítést is tartalmaz. A GLS futár a kiszállítás előtt felhív, és informál a kiszállítás várható időpontjáról. Amennyiben neked nem felel meg ez az időpont, lehetőség van, bizonyos határok között, a szállítási időpont vagy cím megváltoztatására.
Mennyi időre van szükség a megrendelt termék kiszállításáig?
Amennyiben munkanapokon (hétfőtől – péntekig) 13:00 óráig megrendeled a terméket, és elérünk a megadott telefonszámon, hogy egyeztessünk, akkor még aznap át tudjuk adni a futárnak a csomagodat. A 13:00 óra után leadott rendelést másnap veszi át a futár. A postai vagy futárszolgálattal történő szállítástól függően, az átadástól számított 1-3 napon belül megérkezik a címedre a csomag.
Mi történik ha nem vagyok elégedett a napszemüveggel?
Cégünk visszafizetési garanciát biztosít a jogszabályoknak megfelelően a nálunk megrendelt termékekre, amennyiben az elállási szándékát a kézhezvételtől számított 14 napon belül jelzi. Részletes információkért látogass el az Általános Szerződési Feltételek oldalra.
Cserére van-e lehetőségem?
TERMÉSZETESEN létezik cserére lehetőség. Részletes információkért látogass el az Általános Szerződési Feltételek oldalra.
A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák-e az ÁFÁ-t?
IGEN. A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t is, azaz a termékek mellett a bruttó ár szerepel. Minden megrendelt szemüveghez ÁFÁ-s számlát mellékelünk.
Minden esetben van szállítási díj?
NINCS. Két vagy több napszemüveg rendelése, vagy 25000Ft feletti rendelési összeg esetén a kiszállítás díját elengedjük.
Tényleg nem kell regisztrálnom a CoolVision.hu webáruházban, hogy rendelni tudjak?
A webáruház elkészítésekor fontos szempont volt számunkra, hogy vásárlóink minél egyszerűbben és gyorsabban tudják leadni rendelésüket. Így nálunk elkerülheted a regisztrációval és hitelesítéssel járó kellemetlenségeket, illetve időt spórolhatsz. Csupán néhány adatot kell beírnod a megfelelő mezőbe, majd rákattintani a "Megrendelem" gombra.
Miért kell telefonszámot megadnom rendeléskor?
Minden esetben megkeresünk telefonon, hogy egyeztessünk illetve informáljunk a csomagküldés módjáról és idejéről. Amennyiben nem adsz meg telefonos elérhetőséget, vagy hibás telefonszámot mellékelsz, sajnos NEM áll módunkban postázni a megrendelésed.
Hogyan tudlak benneteket elérni?
Ha kérdésed van, keress bennünket a 0670/559-42-56-os telefonszámon munkanapokon 9 és 16 óra között! Amennyiben e-mailben szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot, írj bátran az info@coolvision.hu címre! E-mailedre még aznap vagy legkésőbb 1-2 napon belül válaszolunk.